• Home
  • Contact

ProStore

  • Terugblik
    • Terugblik 2024
    • Terugblik 2023
    • Terugblik 2022
    • Terugblik 2021
    • Terugblik 2020
    • Terugblik 2019
    • Terugblik 2018
  • Partners
  • Programma
  • Nieuws
  • Tickets & aanmelden

Contact

Wie zitten er achter dit evenement?

  • Dit zakenevenement is een initiatief uit 2013 van IKH-voorzitter Bruno Giebels en WBC-ondernemer Rob Wieleman. Zij nemen namens IKH en WBC elk jaar samen de strategische beslissingen (spreker, locatie, catering en presentatie).
  • Dit jaar zal Fabienne van Boekel de presentatie van het officiële programma verzorgen.
  • De productie van het evenement ligt in handen van de eventmanagers Rob Wieleman en Melanie Breed.
  • In het team zitten verder: William Appelman (opbouw), Lisa Hogenbirk en Rosa van Schie (hosting)  en Eveline de Jong (backoffice).

 

Contactopties

  • Klik hier voor het bestellen van een of meer tickets.
  • Vragen over of mutaties in bestellingen naar Eveline de Jong via info@haarlemseprinsjesdaglunch.nl .
  • Klik hier voor informatie over het Tafelpartnership.
  • Vragen over het Tafelpartnership en andere partnerships naar Rob Wieleman via 06 46 19 58 28 of info@haarlemseprinsjesdaglunch.nl .
  • Klik hier voor de websites van alle partners.
  • Bijdragen aan de gastentassen van het evenement naar Rob Wieleman via 06 46 19 58 28 of info@haarlemseprinsjesdaglunch.nl .

 

 

jan 30, 2014Frans Eldering
Gastspreker 2025: Arnoud Boot
Arnoud Boot
Tickets bestellen:
Klik hier
Hoofdpartner & co-initiatiefnemer:
IKH Waarderpolder
Hoofdpartner:
Organisatie & co-initiatiefnemer:

Organisatie

De operationele organisatie van dit evenement is in handen van het team van Wieleman Business Communicatie onder leiding van eventmanagers Rob Wieleman en Melanie Breed.

Vragen?

Bij vragen over dit evenement kun je contact opnemen met de organisatie via mail naar: info@haarlemseprinsjesdaglunch.nl. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.